Çanakkale'de Jandarma Gücü bünyesinde çeşitli branşlarda askerlik görevlerini yapan sporcular, 44 yıl aradan sonra yeniden bir araya geldi. Duygusal anların yaşandığı buluşmada eski dostlar hasret giderdi.

Yıllar sonra aynı şehirde buluşmanın mutluluğunu yaşayan emekli sporcular, askerlik dönemlerinde yaşadıkları unutulmaz anıları yeniden yâd etti. Samimi sohbetlerin yaşandığı programda eski fotoğraflar incelendi, hatıralar tazelendi.

Samsun'da yasa dışı bahisten 27 kişi daha adliyeye sevk edildi
Samsun'da yasa dışı bahisten 27 kişi daha adliyeye sevk edildi
İçeriği Görüntüle

Bir dönem Jandarma Gücü çatısı altında farklı branşlarda mücadele eden sporcular, dostluklarının yıllara rağmen ilk günkü gibi devam ettiğini ifade ederek bu tür buluşmaların sürmesini temenni etti.

Kaynak: İHA