Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı: "İlçemize yeni yollar kazandırıyoruz"
Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, “Yol çalışmalarımızı geleceğe dönük bir şekilde gerçekleştiriyoruz. Vatandaşlarımızın uzun yıllar güvenle seyahat edeceği yeni yolları ilçemize kazandırıyoruz” dedi.
Bunlar da ilginizi çekebilir