Samsun

Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı: "İlçemize yeni yollar kazandırıyoruz"

Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, “Yol çalışmalarımızı geleceğe dönük bir şekilde gerçekleştiriyoruz. Vatandaşlarımızın uzun yıllar güvenle seyahat edeceği yeni yolları ilçemize kazandırıyoruz” dedi.

Abone Ol